mércores, 22 de xaneiro de 2014

A filosofia de onte e hoxe.

La Filosofía ha sido representada muchas veces por la imagen de una mujer, más o menos seria, altiva y guapa, que genera en su entorno sentimientos encontrados de atracción y dificultad, de anhelo y extrañeza, deseo y rechazo. Quizás la culpa no sea de su digno porte, ni de su vestimenta, si no más bien del texto que a veces lleva en la mano, al que muchos tildan de incomprensible o inutil, de no responder a sus necesidades inmediatas o al programa de vida diario. Todo esto ¿responde a la realidad de la Filosofía Antigua, o es una deformación generada por el largo viaje que su imagen a realizado en el tiempo?

Preguntémonos: sería feliz non é ter un punto débil , sexa forte na adversidade, ser libre e bo? Será que queremos ter unha vida plena e perfecta , vivindo " celestial "?
Por todo iso e moito máis son dons de sabedoría e filosofía é o amor da sabedoría.
Nós acabamos de descubrir a pólvora , de novo, sabemos o que queremos, pero o importante é como é que imos atopalo? porque quero , non é difícil , a dificultade está en atopalo e vai ser máis difícil, pero os medios de comunicación , pero están de acordo cos nosos desexos máis íntimos. O absurdo humano máis común, ou paradoxo está buscando algo e camiñar na dirección oposta , que é a forma na que perdemos , estamos lonxe do obxectivo, desorientado e só.
E aínda me pregunto: Sabedoría ou a vida perfecta e completa fóra de nós? É algo que nos pode engadir? Non! Isto non é posible. O fin máis nobre da vida non pode depender das circunstancias, ten que depender de nós mesmos. Incapaz de controlar as circunstancias ou outras persoas , estariamos en mans da nosa noiva, home , pais , amigos, institucións, forzas da natureza ... O mundo tería que ser a nosa medida e non é!
Ortega dixo (e moitos xa oíron falar ): " Eu son eu e as miñas circunstancias. " Imos facer un esquema simple:

 A filosofía é a estrada que leva a que as circunstancias , eu, a ignorancia á sabedoría. É un instrumento , xa que nace no corazón do home , e non fóra o filósofo , é o amor ( ou un desexo moi forte ), nacido o filósofo non vén de fóra, nin Platón, Sócrates , Aristóteles ou, son só un exemplo , o que pode provocar. A filosofía de cada un é perfectamente o seu amor á vida , que é Sabedoría. A sabedoría é o universo, pero naceu e se expresa no sabio como un modelo , que pode ser seguido , pero non transferido.
Ignorancia con todo, naceu de min, a miña falta de min, a miña falta de ser. Entón, como eu me aproximo da Sabedoría ? me transformando polo camiño do amor da sabedoría , a propósito da filosofía. O instrumento está en min, e eu me fixen amor de servir , servindo filosofía. Achegando-se a filosofía é máis preto do noso corazón , os nosos desexos máis profundos, o verdadeiro obxectivo da vida. O noso problema é sobre actitude, disposición e tamén malo para terxiversar o que é filosofía.

Ningún comentario:

Publicar un comentario