mércores, 29 de xaneiro de 2014

Larga vida a filosofía

Traballando máis de 40 anos no sector financeiro e aposentar, agora estou buscando primeiro ano de Filosofía e Ciencias Humanas. Persoalmente , a filosofía foi para min e sempre un gran descoñecido, se eu liberalidade , o máis próximo que eu estiven foi por medio de autoaxuda libros managmenty . Sei que é unha disciplina actualmente desafiada polas autoridades ministeriais priorizar outros asuntos , din , os que teñen máis do mercado. A elección é túa.
A miña realidade despois dun semestre é outra. Estou en forma de pensar, discutir revisión , para probar o que me expoñer. Ademais podo falar mellor e como unha novidade que eu tamén aprendín a calar a boca cando non teño razóns. Ademais, eu coñecín os textos máis relevantes Camus , Descartes nas súas Meditacións, Metafísica de Aristóteles e materiais como escepticismo , identidade persoal, determinismo e liberdade , entre outros. Emocionante.
Este pouco de fondo filosófico curto me influíu poderosamente a forma de xestionar os conflitos e tomar decisións. Entón, eu dubido que, razoablemente , que os nosos líderes políticos para coñecer a filosofía, filosofando . Porque así vai -. Joan V. Llàcer Mont .

Ningún comentario:

Publicar un comentario